Drömmen om ett barn

Jag har precis suttit och tittat på det sista avsnittet av Drömmen om ett Barn!
Jisses vad tårarna rann ner för mina kinder. Man ska verkligen vara tacksam för det man har. Och jag är väldigt tacksam för att vi har fått vår lilla Ebba som förgyller våra dagar. Vår underbara lilla skatt.



Jag vet själv hur det är att få ett besked att man kommer få kämpa för att bli gravid ens värld rasar fullständigt samman men tack o lov lyckades jag bli gravid väldigt lätt i alla fall. Kanske för att jag inte tänkte den tanken att vi skulle bli gravida just då vem vet?
Men jag lider med paren i serien. Att få ett barn är det bästa man någonsin kan få uppleva.

MAMMA

Kommentarer
Postat av: Jenny

Sötunge!! Fan jag missa sista avsnittet :(

2011-11-24 @ 22:17:35
URL: http://jennysparadis.blogg.se/
Postat av: Mala

Ja där är Axels blivande Donna!!;)

2011-11-24 @ 22:23:45
Postat av: Linda

Sötis :)

2011-11-25 @ 19:19:10
URL: http://lindas...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0