Vi är med...

Vi är med INTERNET igen, äntligen kan jag sitta o päsa med datan o bara slösurfa o läsa en himla massa bloggar. Men samtidigt som jag saknat o längtat efter internet igen har det på något vis faktiskt varit skönt o vara utan oxå. Helt plötsligt behöver vi inte gräva ner oss i våra datorer utan kan umgås mer än vanligt:)

Som ni redan vet har det hänt en hel del sedan sist jag skrev! Flytt, målning av vardagsrum, monterat möbler o en himla massa annat plock. Än är vi långt ifrån klara men denna gången tänker jag låta det ta tid. Denna gången är planen inte att flytta igen inom ett år. Insåg den dagen vi flyttade att det var 5:e gången på 4 år som jag packade ner mina saker för att flytta till nästa ställe.
Men som sagt det har hänt en del men jag orkar inte sitta och berätta om tre veckor såhär i efterhand för sjukt nog har vi redan bott TRE VECKOR i vårt hus. Vart tar tiden vägen?

Just nu sitter jag o mumsar på en nybakad lussebulle och dricker julmust sååå gott, inväntar Glenn som varit o jobbat hela dagen och borde komma hem snart, Ebba ligger o snackar med sig själv i vaggan och har precis fått
mat.





Har varit en bra dag idag trots att Glenn jobbar. En två timmars promenix med Malin och Axel och mina fötter gör ont. Har skoskav lite överallt men skam den som ger sig bara till att traska vidare.
När jag var påväg hem messa jag Sandra o fråga om hon ville göra mig sällskap så hon kom över ett tag o satt o snacka strunt. En dag till jobbar mannen sen får vi äntligen ha honom hemma.

Kan ni fatta att det är första advent nästa söndag? En månad kvar på året. Jisses vart har detta året tagit vägen? Men det absolut bästa året någonsin.

Ska inte trada ut er med en massa nonsens men nu vet ni att jag lever i alla fall!

MAMMA

Kommentarer
Postat av: Sandra

Oh va kul att du bloggar igen ;) tack för några mysiga timmar idag och igår :)

2011-11-19 @ 16:28:46
Postat av: mala

Like Like Like!!

2011-11-19 @ 17:19:55
Postat av: mala

Like Like Like!!

2011-11-19 @ 17:20:08
Postat av: mala

då kanske du bjuder på lussebulle och kaffe imorgon =)

2011-11-19 @ 17:27:57
Postat av: Mala

Räkna med oss! Hörs imorgon!

2011-11-19 @ 18:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0