14 DAGAR

Jisses kan vi stoppa tiden lite den går på tok för fort. Min lilla Ebba blir redan 14 dagar idag och vart har den tiden tagit vägen?
Dagarna bara springer förbi en och jag hinner inte med. Det enda jag har koll på är Ebbas mattider var 4:e timme men annars hänger jag inte med.
Kommer knappt ihåg vad jag gör om dagarna då jag fortfarande är ganska så trött fast att vi har en tjej som tycker om att sova mycket!

Igår var första dagen sen vi kom hem från BB som vi var helt själv (väldigt skönt då det tar på krafterna att ha folk som springer ner ens dörrar), inga besök utan bara vi lilla familjen fick mysa ifred och med tanke på att det var riktigt höstväder ute då det blåste halv storm och pissregna hela dagen kunde det ju inte passat bättre.
Jag passa på att skura ugnen och fläkten och Glenn plocka ner hyllor och fixa hålen i väggarna och under tiden sov Ebba.
Flytten går om mindre än två veckor och det märks nu vill jag lova, här e en jävla röra hemma och ingen soffa har vi kvar heller istället har vi flyttat ut våra sängar i vardagsrummet så vi ligger alla där o myser och kollar film nu:)
Men jag erkänner jag längtar efter vår flytt och jag längtar efter soffan och ett matbord att sitta vid när middagen ska intas.

Just i skrivande stund sitter jag och väntar på att Ebba ska vakna så att hon kan få lite mat i magen, sen ska jag kila över ett litet tag till Malin och Axel och snacka skit.

Mamma

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha fan va det måste se roligt ut hemma hos er nu. Men usch det måste vara jobbigt. Hoppas dom kommande 14 dagarna går lika fort som dom senaste har gjort även om du vill stoppa tiden. Puss

2011-10-19 @ 15:49:39
URL: http://sandyj.blogg.se/
Postat av: Jenny W

Hahahahaha förlåt att jag skrattar men det lät skit roligt att man vill stoppa tiden efter 2 veckor.. 2 veckor är ju inget :-) Jag längtar efter bebben men hellre till att den böjar växa till sig och bli en människa och personlighet än ett spädbarn. Det är ju då det roliga börjar när den uppskattar saker och gillar äventyr osv..

2011-10-19 @ 18:21:06
Postat av: Mala

Tack för besöket kära ni :)

Ps Axel slockna direkt efter ni gått ;)

2011-10-19 @ 20:04:31
Postat av: Linda

Va kul me en uppdatering :) tiden går sjukt snabbt så man får helt enkelt njuta av var dag :)

förstår att flytten e efterlängtad,men visst e de lite mysigt me sängarna i vardagsrummet å bara kunna ligga där å glo på tv,tyckte jag när jag väntade i 8 veckor på min soffa skulle levereras när jag flyttade hemifrån haha :) hoppas vi ses snart,vill mysa bebbe ;)

2011-10-19 @ 20:46:45
URL: http://lindas...
Postat av: Mala

Jag går gärna när som!

2011-10-20 @ 20:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0