Födelsedag, smärta & besök på förlossningen

Fy bubblan vilken jävla smärta jag haft i min rygg denna helgen. det är värre än vad det varit tidigare och jag vill verkligen bara dö när det blir som värst.
Inte ens på min födelsedag slapp jag smärtan så det blev ännu ett besök på förlossningen. Besöket gav inte så mycket mer än att vi fick en ny tid till måndag. Så i morgon ska det diskuteras om en igångsättning, kanske blir det i morgon eller om några dagar. det enda läkaren lova mig var att jag inte skulle behöva gå o ha ont speciellt länge till då hon menade på att jag behöver min kraft till den kommande förlossningen.
Men bortser vi från smärtan igår så hade jag en fin födelsedag som jag fick spenderat ihop med min älskling. Och jag fick riktigt sommarväder så det det kunde ju knappast blivit bättre.



Idag hade vi egentligen tänkt åka till Ikea för att spana garderober men så långt kom vi inte då jag inte kunde sitta upp i bilen gjorde på tok för ont så det var stört omöjligt. Blev istället ett besök hos pappa och sen även ett hos mamma.
Vill spendera så mycket tid som möjligt med mamma känner jag men tiden finns inte där. Är väldigt nervös inför Tisdagens operation och jag kan verkligen inte få bort dom värsta tankarna man kan tänka. Men jag måste tänka positivt, bara positiva tankar ska det vara. Utan mamma hade jag aldrig klarat mig så nu gäller det bara att lita på läkarna.

Efter besök hos mamma så for vi hem och jag slank ner i ett varmt bad i hopp om att det onda skulle bli lite bättre men icke, så det ska bli spännande o se hur denna natt blir.
Glenn var i alla fall snäll som fixa med mat och han masserar och försöker allt för att lindra. Min klippa!

Ännu ett trist inlägg med massa gnäll men jag lovar att ni snart ska få slippa höra mitt gnäll. Låter det bra?

Så vi får väl se när jag uppdaterar här igen, kasnke det blir redan i morgon eller om några dagar. Håll tummarna e ni snälla.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är fullt förståeligt att du är trött på det nu hjärtat. Håller tummarna allt vad jag kan för både dig och Annika!! Love you!

2011-10-02 @ 20:28:04
Postat av: Carro & Vilgot

Lite trist att det inte vill sättas igång :/ fy vad jobbigt med smärtan.. Håller tummar & tår för att det går igång av sig själv!!! Heja dig Emma !!!

2011-10-02 @ 21:36:08
Postat av: Mala o Axel

Usch! Mår inte bra när du har så ont. Bebis e inte snäll mot sin mamma. Tänker på dig jättemycket. Det vet du!!

Snart har du lilltjejen i dina armar morssan!!

2011-10-02 @ 22:37:13
Postat av: Anna Amanda o Isabell

Håller tummarna!!!

2011-10-02 @ 23:29:36
Postat av: Linda

Håller tummarna att dom sätter igång dig så bebben kan titta ut,ska ju inte behöva gå å ha så ont :S både jag å A hoppar till var gång G ringer för vi tror bebben har tittat ut :) Kämpa på Emma,snart har du knytet i din famn,kram

2011-10-03 @ 08:12:34
URL: http://lindas...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0