Fortsatt packning och en nypa frisk luft

Nu är nästan allt packat, vi har varit flitiga idag men jag kan garantera att när vi står här på lördag så kommer vi behöva packa i panik! Men de kommer gå galant tror jag dock har man alltid mer att packa än vad man faktiskt tror och det tar längre tid än vad man räknat med.

Efter att Ebba ätit vid två tiden begav vi oss ut på en promenix ihop med Mallin och Axel och fick frisk luft. det var välbehövligt och framförallt skönt o få komma ut i friska luften ett tag.

Idag blev de hämtmat från Basilika, gott gott och skönt o slippa laga mat. Men laga mat hade vi inte kunnat göra då allt e nerpackat i alla fall:)

Nu har jag en pigg liten tjej som ligger här sidan om mig som inte alls vill sova och hennes far sitter o spelar det nya Battlefield 3 (NÖRD), tack o lov blir vi utan internet ett tag nu när vi flyttar och jag vet faktiskt inte när vi blir med internet igen. Detta innebär att jag kommer få sällskap utav min sambo och Ebba kan umgås med sin pappa:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo tack nörd! Har en man här hemma som är klistrad vid sitt PS 3 och sitt Battlefield 3 :)

2011-10-27 @ 22:00:08
Postat av: G

BF3 är inget fel på det =), får fly till min vän A en dag då =)pöss

2011-10-27 @ 22:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0