Jag hinner inte med, vart tar tiden vägen?

Morgonmys - Check
Långpromenad - Check
Inhandling av doppresent - Check
Besökt Ebbas farfar - check

Och sen har vi inte hunnit så mycket mer idag.
Dagarna bara susar förbi man hinner knappt med. Man matar Ebba och helt plötsligt har det gått 4 timmar och det är åter dags för henne å äta. Så ser väl dagarna mest ut att hålla koll på mattider:)

Men nu tänker jag inte sitta här o trada längre för nu ska jag mysa med min FAMILJ!

Vad hittar ni själv på denna lördags kväll?

MAMMA

Kommentarer
Postat av: Mala

Den yngsta familjemedlemmen slaggar.

Vi har ätit god middag med bl.a. Hemmagjord potatisgratäng, tända ljus o rött vin. Nu film, härligt!!

Promenad snart!

2011-10-22 @ 20:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0