Kanelbullens dag

Idag är ingen bra dag när vi ser till smärtan. Idag gör det mer ont än vad det gjorde igår men jag ska snart åter ta o stoppa i mig lite panodil så jag kan slippa ha ont i åtminstonde en timme men i övrigt har det varit en bra dag.
Fått gjort en del och Glenn har ju varit ledig så ännu en dag har jag fått spendera ihop med honom.



Ni har väl inte missat att det är KANELBULLENS dag idag va? Och vad passa då inte bättre än att baka lite kanelbullar dagen till ära. Riktigt goda plus att vi kunde fylla upp frysen med lite fika, lär väl behövad nu kasnke när bebis kommer och folk vill komma o hälsa på.
Men det var ju inte det jag var sugen på egentligen och idag kunde jag inte låtabli att baka dessa godingar. HAr varit sugen på dessa i en evighet och idag slog jag till när jag endå var i farten. Ljuvligt goda blev dom och jag kommer hinna baka fler innan julen är här. Jag pratar naturligtvis om LUSSEKATTER, finns det något godare? det enda som fattades var julmusten. så nu har vi frysen full av godsaker:)





Vi har även hunnit med att sortera ut en jävla massa saker från källaren och slängt, skönt o slippa göra detta när vi ska flytta. Därefter blev det ett sista besök för oss på MVC för som sagt har vi snart vår skrutt i vår famn!

Mammas operation har gått bra idag och jag kan andas ut, nu hoppas jag bara att resterande prover som tagits ser bra ut. Men jag kan slappna av nu och blicka framåt och jag får ha min älskade mamma hos mig!

Ne nu ska jag hämta panodil och sen blir det vila så mkt som jag bara kan.

Har ni ätit några goda kanelbullar idag?


Kommentarer
Postat av: Linda

Hur bra e jag som helt missat att de va kanelbullens dag? Aja,blev sjukt sugen på lussebullar iallafall :) Ha en mysig kväll å ja,snart har ni den lilla i famnen,så bra du har laddat upp me bullar för vi kommer å våldgästar haha ;)

2011-10-04 @ 21:18:51
URL: http://lindas...
Postat av: Jenny

Nopp jag har inte ätit några så du får allt bjuda på en så fort lillan tittar ut o jag kommer och hälsar på =)

2011-10-04 @ 21:43:09
URL: http://jennysparadis.blogg.se/
Postat av: Sandra

Oh va GOTT!! Det glädjer mig att det gick bra för Annika idag, ar haft tankarna hos er! Saknar dig!

2011-10-04 @ 21:56:50
Postat av: Mala

Då vet vi vad vi ska fika på imorgon :)

2011-10-04 @ 22:36:52
Postat av: Carro

Grattis till lilltjejen!!! :) Så mysigt & nu har ni den bästa tiden framför er!

2011-10-05 @ 19:06:25
Postat av: Jessika James

Tackar så mycket :D

2011-10-05 @ 20:46:57
URL: http://strawberrydreams.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0