Packa, packa många lådor

Här är väldigt dålig uppdatering på min blogg jag vet och jag lovar att det ska bli bättring på detta område men just nu är det väldigt mycket annat som ska fixas.
Vi packar för fullt här hemma och snart snart slipper vi Sandvången och tredje våningen! På lördag går ÄNTLIGEN flyttlasset.

Men idag har vi hunnit med en runda till BVC och Ebba växer så det knakar. Idag när hon är 3 veckor gammal vägde hon hela 3410 gram!
Blev en sväng till Väla efter BVC besöket där det inhandlades ett par jeans till mig, tack Malin för tipset :) Äntligen slipper jag att bara leva i leggings. Hittade även super söta kläder till Ebba och kunde inte motstå frestelsen att köpa dessa till henna. Så när hon har växt till sig lite till kommer det passa henne. Vi fick även tag i en overall till henne nu när det börjar bli kallt ute.
Men annars har det inte hänt så mkt spännande, tycker mest bara man är jävligt trött om dagarna men jag ska inte klaga vi har en snäll liten skrutt som inte gör mycket väsen av sig.

Men nu ska jag fortsätta med packningen så vi blir klara nån gång. Återkommer snart jag lovar.
MAMMA

Kommentarer
Postat av: Mala

Ja lova att du bloggar oftare snart! Saknar det.

Hon växer den lilla tösen, bra!

Och vad bra att jag kunde tipsa om jeans. Blå elr svart?

Visst är dom bra? Vill ju se bilder på ebbas kläder ju.

Packa inte ihjäl er bara ;)

2011-10-26 @ 17:37:59
Postat av: Malin igen

När Axel var en vecka vägde han 3460g

När han var tre veckor 4105g :) och 54lång

2011-10-26 @ 17:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0