110907

Usch idag vaknade jag ännu tidigare än vad jag gjorde igår. Kl 06.15 vaknar jag av min jävla hosta rent ut sagt och sen gick det inte att somna om, fortsatte bara att hosta hela tiden. Så det fick bli frukost och lite te med honung för att lena halsen litta.
Låg dock kvar o slöa i sängen till halv 10 sen kicka jag igång dagen.

Förmiddagen spenderade jag hemma hos Malin och Axel. Massa snackande i vanlig ordning coh sen busade jag med den sötaste och gladaste lilla prinsen oxå. Tiden går bara så fort när man umgås med er så därför är det ju tur att vi ses snart igen:)

G slutade jobba kl 12 och 13.30 hade vi tid för att få papper påskriva som intygar att G är far till vårt barn. Mötet där gick super snabbt och med tanke på att det är himla trist väder även idag begav vi oss till Hyllinge och EM möbler där vi nu har beställt vår nya soffa som ska levereras till huset:) Passa även på att springa in om Bauhaus för att köpa flyttlådor. Okej jag erkänner jag sprang inte men vi fick flyttlådor med oss hem.

Nu hade jag tänkt fixa med lite middag och sen ser väl kvällen ut som alla andra, nerbäddad i soffan med något dåligt program på TV, men det kan vara ganska mysigt med tanke på att det blåser och regnar och blir mörkt tidigt och jag tänder en massa ljus!


Förresten tack Mala för den fina tunikan och leksaken till bebis.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vaaaa är man i hyllinge kommer man inom gina o hälsar på. Så är lagen. =)

2011-09-07 @ 17:01:15
Postat av: Mala o Mini

Tack själv. Skönt att han kan hoppa i någon annans knä ibland :)

passade tunikan förresten?

Ska handla lite jäst sen ska jag baka gott bröd!

Mini sover igen o jag slappar på soffan.

Helt röd i ögonen av allt blåsande, blä!

2011-09-07 @ 17:08:08
Postat av: Sofie

Tack så mycket och grattis själv! :)

Jag tror också att vagnen blir superbra. 26 feb. Är det dax, så det är ett tag kvar. Själv? Ha det så bra! Kram

2011-09-07 @ 17:46:08
URL: http://Sofiecaroline.wordpress.com
Postat av: Sofie

Så härligt, längtar till vi har kommit så långt :) ja, jag har mått jättebra, det enda är att jag varit lite trött men det kan man stå ut med :) hur mår du?

2011-09-07 @ 17:52:26
URL: http://Sofiecaroline.wordpress.com
Postat av: Angeliqa

Hej Emma,



Det är svårt att försöka beskriva hur det funkar via text. Jag hjälper dig gärna en dag om du vill. Så kan du får göra olika collage medans jag visar hur du skall göra.



Kram

Agge

2011-09-08 @ 11:57:39
URL: http://angeliqajonsson.blogg.se/
Postat av: Angeliqa

Eller så kan jag självklart Försöka förklara via text hur det fungerar :)

/Agge

2011-09-08 @ 11:58:11
URL: http://angeliqajonsson.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ja, jag är väldigt glad för att jag mår och har mått som jag gjort :) är i vecka 16, eller ja snart 17. Vi köpte vagnen i en affär i Ramlösa som heter baby vintage. De har både nya och begagnade saker. Så vår vagn är begagnad, har använts i 8 mån och framhjulen är precis utbytta. Hade jag inte vetat att den va begagnad hade jag nog inte sett det. Så vi betalade 6995,- för den.

2011-09-08 @ 14:28:37
URL: http://Sofiecaroline.wordpress.com
Postat av: Sofie

Ja, jag är jättenöjd faktiskt, Några tusenlappar som man kan lägga på annat. Ha, bor fortfarande i stan, var bor du?

2011-09-08 @ 15:36:04
URL: http://Sofiecaroline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0