110908

Wow jag fick sova i morse, när jag slog upp de blå och kikade på klockan var den 8:45 förstår ni min lycka? Jag fick sova ut för första gången på flera dagar.
För övrigt är det en himla tråkig dag och egentligen kan jag inte riktigt sätta fingret på vad det är som gör att dagen i sig är så trist. Fortfarande blåsigt o höstigt men lite chockad blev jag allt när jag gick till garaget idag och det var varmt ute.

Har inte gjort många knop idag mer än att jag fått tvättat undan all vår tvätt och bebis väska som ska med till BB är färdigpackad. Jag är ute i god tid jag vet men samtidigt kan det hända när som nu. Nu ska bara vår väska oxå packas sen är vi redo för dig lilla plutt. Fick även kokt nappar idag så nu har jag några olika sorter bebis kan få välja mellan.

Glenn jobbar och jag ska fortsätta trada framför TV:n tror jag.
Har precis klickat hem lite saker till bebsen som bökar för glatta livet just nu!





Vår bebse ska få sväva bland molnen :)
Älskar Gunila Axén serien Moln. Tror det blir finfint när vi väl är på plats i huset och kan packa upp alla saker till bebis.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Eller hur, det är galet dyrt! Haa jag tänkte detsamma om dig :)

2011-09-08 @ 16:46:42
URL: http://Sofiecaroline.wordpress.com
Postat av: Malin o Axel...

Fina! Jag tycker att skötbädden är så kall för den lilla rumpan så därför har jag alltid handdukar som Axel ligger på. PUSS

2011-09-08 @ 20:04:01
Postat av: Jenny

Oh va mysigt med moln, kan man få det till vuxna med hahahha

Vi ska flytta till öresundsgatan en jättefin helt nyrenoverad tre. Två balkonger och två toaletter. Jag är överglad. Får den den 1 december så Ikea är min nya bästis :)

2011-09-09 @ 07:10:16
URL: http://naughtynature.blogg.se/
Postat av: Jessika James

Ja då kanske det är bäst å packa våran väska i helgen. går ju in i vecka 38 då ^^

Får se vad som hamnar i väskan. Troligen packar jag skötväskan till bebisen å sen en väska till mig :)

2011-09-09 @ 14:30:09
URL: http://strawberrydreams.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0