Ännu en natt på förlossningen

Idag är jag TRÖTT! Fy fan vad sleten jag känner mig men det får jag lov att göra.
Efter ännu en natt på förlossningen med smärta och knappt någon sömn vill jag just nu bara dra täcket över huvudet ochinte vakna förren bebis behagar visa sig.
För som ni nu förstår så fick vi åter igen lämna förlossningen utan bebis, eller ja den är ju med oss men bor fortfarande på fel sida av magen!

Fast att jag tog de ganska lugnt under dagen igår drog värkarna och smärtan igång runt kl 19 igårkväll och när kl var 21 begav vi oss mot Lund. Där visar det sig att den grymma smärta som jag nu hade i ryggen beror på att jag samlat urin i njurarna vilket var vanligt hos gravida och inte kan man göra något åt de heller. Som läkaren själv sa så försvinner de när bebis kommer men jag pallar inte denna smärta till bebis behagar komma. Och inte vill dom sätta igång mig än heller så det är bara till att stå ut!
Hade inte öppnat mig mer sen i söndags men barnmorskan tror ändå inte att jag kommer gå fulla veckor så får hoppas lite på de hon sa. Men en vecka till vill dom att kotten stannar i magen.

Så idag ska jag bara slappa och inte göra ett skit mer än att pappa ville bjuda på lunch på Basilika och det säger man ju inte nej till. God mat och vi slipper laga middag i kväll:)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Amen vilken jäkla otur du/ni har !!! Snacka om utdraget lidande. Hoppas du håller dej lugn och smärtfri nu en vecka <3

2011-09-22 @ 13:17:32
URL: http://jennysparadis.blogg.se/
Postat av: Linda

usch så tråkigt,man vill ju inte åka hem utan bebis.Men hon kommer :) va hundra på att ni hade fått i natt,men tredje gången gillt ska du se! :)

2011-09-22 @ 15:52:04
URL: http://lindas...
Postat av: Anna Amanda o Isabell

Tänker på er!

Ajaj smärta i njurarna vet jag hur det känns! Bit ihop!

Hoppas bebis kommer tredje gången gillt som Linda skrev!!

Kramar

2011-09-22 @ 17:56:06
Postat av: Mala

Vad e det jag läser?!

Bebis e inte snäll mot er!

Du ska endast ligga till sängs kvinna, annars kommer jag bort

och trycker ner dej i bingen!!!

Kram

2011-09-22 @ 18:57:50
Postat av: Sofie

Ja, jag vet inte vad det är, jobbigt är det iaf! Ska till bm på onsdag så får kolla med henne då :) tack så mycket! Din också, men jag antar att du är trött på det nu! Snart sitter du och myser med din lilla :)

2011-09-24 @ 13:36:37
URL: http://Sofiecaroline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0