Babyshower!

Idag gick jag hem till Sandra i tron om att vi skulle fira hennes födelsedag, men gud vilken överraskning jag fick när jag kom dit. Snacka om att ha blivit lurad för att mina underbara vänner skulle kunna överraska mig.
När jag kom hem till Sandra satt Malin, Linda, Anna och Jenny i soffan och där hade dom förberett en babyshower!
Gud vad chockad jag blev och samtidigt väldigt glad!
Jag blir rörd av tanken att dom faktiskt tänkt på mig och vår kommande lilla bebis. Bebis fick super fina presenter.


Fina Blöjtårtan








Ljuset kommer dock mamma och pappa använda!

Ni är bäst, jag blev super GLAD!
Och än en gång ett STORT TACK.




Kommentarer
Postat av: Sandra

Det glädjer mig verkligen att du blev så glad. Det är underbart att se ;) Nu längtar vi massor efter bebse.

2011-09-11 @ 19:42:28
URL: http://sandyj.blogg.se/
Postat av: Malin o Axel...

Tack själv =)

2011-09-11 @ 19:59:26
Postat av: Linda

Tack själv :) Kommer nog aldrig glömma din min när du kom in i vardagsrummet :)

2011-09-11 @ 21:10:44
URL: http://lindas...
Postat av: Anna Amanda o Isabell

Din min när du kom in är oslagbar!!;)

Roligt att du blev så överraskad!! Och en eloge till G som inte avslöjat något ;) he he!!

Kramis

2011-09-12 @ 08:55:13
Postat av: Angeliqa

åhh så mysigt :)

Elin fick en likadan badrock när hin föddes.

Hoppas den är lika mjuk o gosig som den verkar :)

Kram

2011-09-18 @ 18:04:12
URL: http://angeliqajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0