Dessa hormoner

Gud vad känslig man kan vara då. Helt förstörd blev jag nu i kväll när G gick till jobb. Jag vill ju inte bli lämnad ensam, tänk om allting sätter igång nu? Jag får nog skylla på att kroppen är proppad av en jäkla massa hormoner för detta är banne mig inte likt mig. Jag tycker aldrig det är kul när han jobbar natt men idag var det rena katastrofen. Men nu har jag ännu en gång fått bekräftat att det inte fattas tårar i denna kropp.
Egentligen borde jag väl skämmas men en blogg är till för att dela med sig i.

Annars har det varit en lugn dag, jag har ju trots allt fått spendera de flesta timmarna med min sambo. Vi har spanat på ny bil så vi får väl se hur de blir med den saken.

Lite uppdatering på bebisfronten kanske?
Har inte hänt så mkt mer, har grymma värkar på kvällen men sen bara avtar de igen. Molvärken och det onda i ryggen finns där hela tiden. Så vi får väl se när loppan behagar komma snart hoppas vi helst innan min födelsedag men det ser mörkt ut.


Kommentarer
Postat av: mala

man har aldrig haft så mycket hormoner i kroppen som när man är gravid.

Bädda ner dej i soffan och kolla lite despan <3

2011-09-28 @ 20:31:32
Postat av: Sandra

Du ska absolut inte skämmas hjärtat. Det är klart psykiskt påfrestande att han inte är hemma om det skulle sätta igång. Du vet att det bara är till att ringa om du vill att jag ska komma! Love You!

2011-09-28 @ 21:10:11
URL: http://sandyj.blogg.se/
Postat av: Jenny

men han är ju bara ett knapp tryck bort :-) Blir dyyyyrt om han ska gå hemma och vänta på nått som kan dryga ut en massa.

2011-09-28 @ 21:21:38
URL: http://jennysparadis.blogg.se/
Postat av: Linda

ja dessa hormoner,hemska! Aldrig kul att va ensam på nätterna men snart e han hemma hos dig,lillan kommer snart tror jag! Låt tårarna flöda,de hör till graviditeten ;)

2011-09-29 @ 07:38:29
URL: http://lindas....

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0