Fina fötter

Vad trött jag blir. Förkylningen går bara runt, runt och runt här hemma. Känner man sig bra i några dagar/någon vecka och sen är man tillbaka på ruta ett igen. Helt jävla stopp i näsan e jag igen och jag blir så trött på det. Låt mig slippa den skiten nu, har banne mig varit förkyld från och till sen i maj månad. Men men jag ska inte klaga kunde ju varit dödssjuk så vad gör då en liten förkylning?
För övrigt är jag grymt trött idag då natten inte var speciellt rolig, kunde inte sova och hade ont i magen.

Så idag har varit en ganska lugn dag. Men jag har ÄNTLIGEN fått fixat mina fötter och det var inte en dag för tidigt. Så nu kan jag visa fötterna igen utan att skämmas för dom var för äckliga innan idag. Så nu känns det som att jag går på moln igen och så äckliga ska dom nog inte hinna bli på en månad för sen når jag ju ner till mina egna fötter igen:)



Var hyffsat fint väder i förmiddags men nu, vart kom detta höstrusk ifrån? Det är tur man har tak över huvudet i alla fall.
Blir en fortsatt lugn kväll och jag hoppas jag kan sova i natt. I morgon väntas ett besök hos BM!


Kommentarer
Postat av: Jenny

kanske inte men den är lite för smal för min smak. Blir en emmaljunga eller teutonia. Vill ha lite space för bebben =) ska ta med B efter ultraljudet så får han bara godkänna den jag valt =)

2011-09-13 @ 20:33:44
URL: http://jennysparadis.blogg.se/
Postat av: Jenny

Det vet jag inte än eftersom b också ska kolla godkänna :)

2011-09-13 @ 21:38:22
Postat av: Tofva. Alfies Mama

Finaste bebis magen du har! :) Goooos!!

Kul att du är med och tävlar om Libero paketet, Fast rosa är världens bästa färg så kan man blanda upp det lite...hihi

2011-09-14 @ 22:06:01
URL: http://www.rosaprinsessa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0