Fylld med energi

Jisses vilken energi jag haft idag. Kan det bero på att jag fick sova till halv 9 idag eller för att jag startade dagen med en promenix tillsammans med Malin och Axel? Oavsett så har jag varit pigg och fått gjort en hel del idag.

Som sagt starta jag dagen med en promenad och när jag kom hem satte jag igång och baka. Nu tänker ni säkert igen, men det stämmer jag har bakat idag oxå. Fick bakat två olika sorters bröd och sen blev det även banan muffins. Fick bakat så pass många bröd idag så jag kunde frysa in så nu ska jag säkert slippa baka på ett tag. Men både jag och min kära sambo gillar mackor så det går åt hemma hos oss.







Under tiden som omgång två av bröden stod i ugnen passa jag på att dammsuga och tvätta golven. Tänka sig att jag orkade med dammsugningen. Gäller att passa på när orken och lusten finns där. Får ju avlösa G lite som jobbar som en galning för tillfället.

Efter bröd och muffinsbak och även dammsugning skutta jag in i duschen och njöt av att få bli ren. Hann även vila mig ett litet tag när jag kom ut från duschen. Men vid 17 tiden mötte jag upp Malin och Axel igen för ytterligare en promenad så den gravida "lill morsan" har fått rört på fläsket idag vilket känns väldigt bra.

Och eftersom man har en fin vän som jobbar med leksaker har jag skickat order med henne när hon endå skulle besöka sitt jobb och idag fick jag hem alla fina saker till bebsen.



Stor spargris = här sak det sparas slantar!



Fina Pippisar som ska spela för bebis när den myser i sängen.



Söta kaniner och spana på när man ligger på skötbordet





Jag tror bebis kommer tycka om sina saker :)

Nu ska jag snart bege mig ut mot köket för att brassa lite mat till oss. Dock dröjer det ca 2 timmar innan mannen är hemma.

IDOL på TV i kväll, vad ska ni titta på?


Kommentarer
Postat av: Malin o Axel

Ja jävlar vad du legat i kvinna! Glädjer mig att läsa ett inlägg där du är på toppen!!

Och tack för sällskapet på promenaderna. ALLTID trevligare att gå med ngn.

Tror nog att sakerna kommer bli tjusiga på lilltjejens rum.

Grisen är så söt!! Du tack för bröden. Verkligen supergoda!!

Kram

2011-09-09 @ 19:09:26
Postat av: Linda

Klart lilltösen kommer gilla sakerna,super fina saker ju :) Härligt att höra att du vatt pigg ida å fått gjort massor. Tom jag har fått gjort en massa! Känns skönare på kvällen när man vet att man vatt duktig å gjort en massa :) ha en trevlig kväll :)

2011-09-09 @ 20:43:01
URL: http://lindas....
Postat av: Malin o Axel...

Tar med mig receptet ner o graven!!!

2011-09-09 @ 21:13:54
Postat av: Malin o Axel...

i graven menar jag ;)

2011-09-09 @ 21:14:10
Postat av: Jenny w

Själv har det bowlats idag o jag sluta näst sist :( klart vi kan ses på söndag. På eftermiddagen? Puss

2011-09-10 @ 00:11:25
Postat av: Linnea Granström- Blev mamma till Ebba som 17åring ♥

Men så fina saker, kaninerna var ju bara för söta! :)

2011-09-14 @ 21:50:00
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0