Klarar oss även denna månad

Betalt räkningarna - check
Har nu pengaångest - check
Man ska väl inte klaga för man har mat på bordet och tak över huvudet men jag ska inte sticka under stol med att det hade varit kul o haft massvis med pengar över någon månad och inte lär jag bli rikare som mammaledig men men de ska nog gå vägen det med. Jag/Vi klarar oss alltid!

Morgonen började med ett besök på MVC, en vanlig rutinkontroll där allt såg bra ut. Fick en ny tid till tisdag nästa vecka men min barnmorska trodde inte vi skulle ses då. Så vi får väl se om de blivit bebis innan dess eller om det blir ytterligare ett besök hos MVC.
Super härlig väder även idag så cyklade faktiskt och handla lite efter MVC innan jag stack hemåt. Idag ska jag faktiskt bara vila och ta det lugnt då gårdagen inte gav något speciellt resultat. Hade dock några rejäla värkar på kvällen men inte mycket att hurra för. Inte ens 5+1 som Malin så fin kalla det hjälpte så nu är det bekräftat att allt bara är en stor MYT! Man kan inte sätta igång sin förlossning.
Har dock ganska tråkigt och lite sällskap hade inte varit fel men jag får vackert vänta till mannen min kommer hem strax efter kl 20.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Usch jag tycker synd om dig. Hoppas bebisen vill komma ut snart o de går snabbt o smidigt. Kram

2011-09-27 @ 17:29:37
Postat av: Mala

Ja dessa räkningarna, de kommer följa en hela livet.....suck!!

Vi ses gärna i morgon em. Hörs närmare.

2011-09-27 @ 18:52:02
Postat av: Jenny

håller med dej, jag stack på fotmassage snabbt innan jag hann kolla kontot o insåg att jag borde spara istället. B fyller år snart så hans present blev en dyr historia. suck.

2011-09-27 @ 19:32:06
URL: http://jennysparadis.blogg.se/
Postat av: M

På lördag tror jag. Blir bra sen i framtiden, en dag,två kalas. Bra födelsedagspresent från G till dig om inte annat;)

2011-09-28 @ 12:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0