Lördag 11-09-03

I morse väckte jag min underbara sambo med nybakta bullar och kaffe på sängen visst är jag bra snäll?
Men upp kom han och glad blev han. Man får ju roaa sig med något på morgonen när man inte kan sova. Det är så konstigt att fast att jag känner mig snor trött så kan jag inte sova varför??
Efter att vi ätit frukost fick vi oss ett ryck och städa lägenheten, det är inte ett dugg kul att städa när man vet att man snart ska flytta men man måste ju annars blir det bara värre den dagen man väl ska göra flyttstädet.
När vi hade städat färdigt och vi själv hade duschat och var rena och luktade gott igen begav vi oss till Häljarp och hem till Ari och Linda för fika med massa olika kakor och en massa struntprat. Tiden går så fort när man är hemma hos dom och det är ett mycket gott tecken enligt mig.

Middagen är nu i magen och G ska spela med Ari så jag hade tänkt krypa ner i soffan och kolla på en film. En gravid kvinna som inte har jätte lång tid kvar orkar inte speciellt mycket men den lilla i magen gör för den är aktiv konstant och buffar o knuffar på sin mamma.



Förresten igår blev det en heldag i Ullared ihop med G och det gick förvånansvärt bra. Måste erkänna att jag är lite chockad och han sa till och med att han kan tänka sig att åka dit igen?:)
Dock fick vi inte med oss hem allt som stod skrivet på lappen men det är lite så när man åker till Ullared en stor chansning. Ibland har dom jätte mycket och i´bland ingenting. Hela babyavdelningen ekade tomt och likaså bland barnkläderna. Men men vi fick med oss en del hem och resten får jag fixa här hemma. Vi körde faktiskt inom Väla när vi endå var på väg hem så fick med mig lite kläder från gina som jag kan leva i nu de sista veckorna och sen passa vi även på att äta lite middag innan vi for hem och kastade oss i sofforna.

Jag var så sjukt trött i mina fötter efter att ha traskat runt inne på ullared och svullna och ont gjorde dem. Men ibland är det bara att stå ut.


Började hosta igår och idag har det inte blivit bättre utan snarare värre, snälla gud hör mig och låt mig slippa bli sjuk.

Men nu ska jag mysa ner mig i soffan. Ha en fin fin lördagkväll!


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för idag,alltid lika trevligt när ni e här!

Å tack för inköpen till barnen :) Hoppas du får en mysig kväll medans datanördarna spelar ;)Själv ligger jag å Elias i soffan å kränger godis,fin fint! :)

2011-09-03 @ 20:11:09
URL: http://lindas...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0