Lördagen den tionde

Så var lördagen kommer! Numera känns alla dagar som lördagar man blir lite lost när man går hemma.
Vaknade med ett ryck kl 9 och insåg att Angeliqa skulle infinna sig hemma hos oss någon gång mellan 10 och 11 så jag studsa upp ur sängen. Fick i mig frukost och fixat till mig litta, ville ju inte skrämma henne de första jag gör när hon kommer även om jag känner mig mest sliten hela tiden nu. Angeliqa har idag varit snäll och visat mig hur ett fotoprogram fungerar så nu ska det bli roligare o fota o fixa med bilder.
Tusen tack säger jag till henne!

Sen blev jag väldans rastlös och ringde o bad G komma hem med bilen vilket han gjorde så jag körde mot Centan. O jisses vilken kö det var dit då motorvägen var avstängd och man fick köra via Saxtorp men fram kom jag dock. Fick handlat två tröjor till bebsen så den slipper frysa när den bestämmer sig för att lämna min mage.
På vägen hem körde jag inom Kvantum då jag tänkte hämta ut mitt paket från Jollyroom men dom hade klabb med postens datasystem så därför gick inte detta får snällt vänta till måndag.
Gick dock inom och handlade lite frukt, god melon, nektariner och grapefrukt OCH Tom&Jerry kex men även Marie Kex, Nostalgi!
Har fått dille på kex såhär i slutet på graviditeten så vad gör man inte för att stilla sitt sug?





När G slutar jobba ska jag köra och hämta honom sen blir det en massa mys har jag bestämt så de så!


Kommentarer
Postat av: Linda

åh tom å jerry kex,dom e ju såååå goa :)

2011-09-10 @ 21:06:17
URL: http://lindas....
Postat av: Malin o Axel...

Tom & Jerry kex kan jag också få dille på.

Då grar man inom Konsum med vagnen och klämmer ett paket på färden ;)

2011-09-11 @ 11:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0