Tisdag 110906

Jisses vad tidigt jag vaknade idag redan halv 7 och kunde jag somna om? Mix de kunde jag inte men jag låg ju självklart kvar o mös i sängen och kolla på vakna med the voice och jag ska erkänna att frukosten intogs i bingen. Man får ju passa på när G är iväg o jobbar.
Hade en hemsk dröm i natt, drömde att bebis kom till världen men den tyckte inte om mig det minsta. Den bara grät och grät och var livrädd för mig. Hoppas verkligen inte att det blir så på riktigt!!

Idag har jag fått gjort en del även om jag mest bara gått här hemma o slöat.
Jag har åter igen bakat bröd men denna gång en annan sort som även det blev super gott, packat tre flyttlådor vilket är en väldigt skön känsla! Men nu börjar det verkligen att bli tomt här hemma.
Jag har unnat mig en långdusch och ansiktsmask och efter maten blev det lite veckohandling.



Nu sitter jag bänkad i soffan och JA självklart blir det IDOL på TV:n även i kväll.
I morgon hoppas jag på fint väder, hade varit skönt att få se solen lite till och slippa blåsten.


Kommentarer
Postat av: mala o Axel...

fasen va du bakar kvinna! När ska jag få smaka =)

Det har varit skönt väder ute idag iallafall faktiskt. Och du...det var bara en hemsk dröm.

Bebisen kommer älska sin mamma =)

2011-09-06 @ 19:19:47
Postat av: Jenny

Oh fan va fina!

recept bitte!!!

2011-09-06 @ 20:40:03
URL: http://naughtynature.blogg.se/
Postat av: Linda

åh va gott me hembakat bröd,får nog oxå ge mig på de en dag :) usch såna drömmar e hemska,men du behöver inte oroa dig,mamma e alltid mamma :)

mådde mkt bättre efter vilan men näsan rinner å känner mig allmänt seg,men hoppas på att vakna piggare imorron :) hoppas du har en mysig kväll.

2011-09-06 @ 21:21:07
URL: http://lindas...
Postat av: Sandra

Va du är duktig Pemmi. Vill gärna ha receptet på dessa godingarna ;)

2011-09-07 @ 10:48:23
URL: http://sandyj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0