Tungt besked och fotostudio

Idag har varit en bra dag trots ett tungt besked. Att få veta att någon man älskar av hela sitt hjärta inte mår helt hundra gör så ont i en. Att få det besked jag fick idag är något jag aldrig kunnat drömma om och ett besked jag aldrig mer vill få och skulle inte velat fått det innan idag heller. Det drabbar andra inte mig och mina älskade.

Jag har fortfarande en del sammandragningar men inget som tyder på att jag i nuläget behöver ta mig till förlossningen. Har dock förberett mig mer denna gång så nu står även väskan till mig och Glenn packad eftersom vi inte vet när vi måste ge oss iväg.

Som jag nämnde i förra inlägget har vi spenderat de senaste timmarna med att sova och det tyckte jag vi var väl värda, så med tanke på att jag steg upp senare än vanligt har oxå dagen sprungit förbi.
Fina Malin som egentligen hade fullt upp med annat var så snäll så hon idag kom förbi och tog fina foto på mig och min mage. Lika bra de för det är kul och ha och nu vet vi ju inte hur länge till som bebis vill bo kvar där.
Blev inga bilder tagna i söndags när jag gick in i vecka 35 utan dagens bilder är ju då från vecka 35+2!









Fick till och med Glenn att ställa upp på ett par bilder även om han kände sig lika obekväm framför kameran som jag gjorde. Gillar ju verkligen inte de där med att bli fotad men ibland får man plåga sig själv.

Så än en gång ett STORT TACK TILL DIG! Ett minne för livet :)

Nu ska jag fortsätta dagen i soffan och bara ta det lugnt precis som dom sa till mig att göra!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Verkligen fina bilder och du 'r verkligen vackert gravid :9

KNIP KNIP!

Håller tummarna att du får baka bebisen lite till!

2011-09-20 @ 20:57:15
URL: http://naughtynarure.blogg.se/
Postat av: Mala

Nej usch, önskar och håller mina tummar att det skall gå bra!

Och du var jättefin som modell, har retuscherat nästan alla du önskade. Skitfina!

Tack för idag!

2011-09-20 @ 21:48:48
Postat av: Sandra

Helt fantastiska bilder hjärtat!! Tycker dessutom att jag skymtar en utbuktning av bebis på magen ovanför din och Glenns hand! Tänker på dig och älskar dig! Puss <3

2011-09-20 @ 22:20:41
URL: http://sandyj.blogg.se/
Postat av: Linda

super fina bilder,verkligen ett minne för livet! :)

2011-09-21 @ 07:48:29
URL: http://lindas...
Postat av: Malin igen

Du ska ju eg. visa de redigerade bilderna

2011-09-21 @ 07:51:53
Postat av: Josiah

Jag är glad för din skull, stolt över dig och önskar innerligt att allting går er väg. Jag letade febrilt bland skivor och låtar efter någonting som skulle beskriva allt detta på ett fint sätt.



"Whether far or soon."

"But I need you to know that I care."



Lycka till och ta hand om er.

/Josiah B



2011-09-23 @ 02:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0