Fy fan vilken natt

Fy vilken jävla natt jag har haft. Jag vill inte mer nu, sluta plåga din mamma och kom ut jag ORKAR inte mer!!
Vaknade halv tre av smärta i ryggen och även en del värkar. Efter att ha legat och vänt o vridit på mig i lite mer än två timmar lyckades jag somna om ett litet tag. Kan ju säga som såhär att idag är jag TRÖTT.
Har fortfarande sjukt ont i ryggen, magen känns skum och där kommer någon enstaka värk då och då. Varför kan de inte bara hålla i sig nu?
Jag kommer aldrig mer vilja ha barn, varför ska jag få ha de så jävligt? Räcker det inte att jag mådde illa konstant i 3 månader?
Usch vad jag gnäller och klagar men jag måste det gör ju så jävla ONT.

Får väl se hur denna dagen slutar, även om det gör ont så hoppas jag att det sätter igång på riktigt nu och att skrutten tittar ut innan kl 00.00 för sen är det min födelsedag.

Igår var en ganska lugn dag, skulle egentligen träffat Sandra men lite saker krockade med varandra så vi får helt enkelt ses en annan dag. Just nu tycker jag så synd om deras lilla Tage som är krasslig. Hoppas han repar sig och slipper op i alla fall.

Det som krocka lite igår var att vi for iväg och blev med ny bil. Så numera kör vi riktigt familjebil. Det här trodde jag aldrig för ett år sedan men det känns faktiskt riktigt bra. Dock kommer jag att sakna den andra bilen men det är nog mycker för att det var en kul bil att köra och sen gillar ju jag småbilar.




På kvällen bjöds det på middag hemma hos Mor min för att fira min födelsedag lite tidigare.
God middag är aldrig fel och färska hösthallon plockade direkt från trädgården var nog det bästa!

Ne nu ska jag snart väcka sambon o sen ska jag fortsätta tycka synd om mig själv i min smärta.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ska se att bebisen kommer säkert på din födelsedag. Så gjorde ju Liv gick över sex dagar för att komma på Björns födelsedag. :)

2011-09-30 @ 12:53:08
Postat av: Sandra

Håller tummarna för att tjejen vill titta ut inom dom närmsta timmarna. Förstår att det känns jävligt tufft, det är ju grymt att du ska behöva ha smärta så länge. Det är direkt omänskligt!



Tack än en gång för allt ditt stöd. Bilen är superfin och blir säkert helt perfekt för lilla familjen ;)

Love you!

2011-09-30 @ 21:00:03
URL: http://sandyj.blogg.se/
Postat av: Linda

Najs bil :) förstår precis hur du känner,att man ska behöva ha ont innan bebben ska ut lixom?! Men håller alla tummar å tår att hon tittar ut nuuuuuuu! Lider verkligen me dig! å du,man får lov att klaga å gnälla å tycka synd om sig själv,de får man verkligen! Skickar en stor "sätta igång" kram från oss :) (ok,de lät lite konstigt men du fattar haha)

2011-09-30 @ 21:23:27
URL: http://lindas....
Postat av: Mala

Hus bil o barn. Kan ju inte bli bättre :)

2011-09-30 @ 21:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0