Vrålåket står och väntar på bebis

Vilken underbar dag det varit idag. Jag har fått spendera hela dagen fram till nu med min älskling och det behövde jag nog, tyvärr kila han till jobbet nu fast att jag bara ville ha honom här hemma.
Och inte nog med att jag fått spendera dagen ihop med G solen har strålat precis hela dagen och det har varit lagom varmt och helt underbart. En härlig höstdag och det kan man aldrig få för många av!

Idag var det då dags för oss att hämta hem BARNVAGNEN! Och vi är väldigt nöjda hittills med vårt val. Får hoppas att bebis kommer gilla att åka i den för jag längtar ihjäl mig nästan tills jag kan börja ut o promenixa med den:)



När vi endå var iväg idag passa vi på att hälsa på G:s farmor och precis som i vanlig ordning bjöds det på kaffe och massvis med goda kakor:) Det e inte bra men sablarns vad gott, bebis uppskatta det nog om inget annat.

Så det har varit en helt fantastisk dag men lite gnäll måste jag komma med! Jag är så trött på min "förkylning" att vara stopp i näsan konstant tar kål på mig och jag känner panikkänslan var gång jag inte får luft det känns ju nästan som att jag ska dö.
Men nu ska jag fortsätta kvällen här hemma i min ensamhet. Det blir IDOL och därefter ska jag kolla klart filmen Friends With Benefits.


Kommentarer
Postat av: Carro

Vilken fin vagn, kan tro du längtar nu ;) Snart är det dags!

2011-09-16 @ 20:49:52
Postat av: Linda

woohoo bebis vrålåk,nu väntar vi bara på bebbsen :) Den filmen vill jag me se så berätta om den e sevärdig. Hoppas du får en mysig kväll å att förkylningen släpper,kramis

2011-09-16 @ 20:58:23
URL: http://lindas...
Postat av: Linda

förresten glömde sä de,om nån av oss eller båda ska in till stan under helgen så kommer vi förbi snabbt å lämnar pengarna för kläderna ni köpte till J å E på ullared, så ni får dom :) kram igen

2011-09-16 @ 21:58:02
URL: http://lindas...
Postat av: Mala

Ja när vagnen är hämtad blir det en helt annan känsla. Jag förstår din känsla för jag kände likadant. Man vill bara ut o rulla med sin lilla älskling i den :)

ps bröden blev så goda så jag är fullkomligt kär i receptet !!

2011-09-17 @ 07:48:37
Postat av: Anna Amanda o Isabell

Nu är det snart dax;)

Bebbsen kommer att gilla vagnen o många promenader vill jag vara med på!! Bara hojta!!

Ha en toppen helg

Kramar

2011-09-17 @ 11:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0